11 клас

Інформатика:



18.05-22.05

Шановні учні!  Продовжуємо з вами повторювати все, чому ми навчилися на протязі навчального року.


Зверніть увагу!!!! Якщо не буде виконано те,  що було задано на попередніх уроках, я виставлю усім незадовільно. 

(Н/А - равносильна оценке "0" со всеми последствиями)
Контрольная работа должна содержать три страницы.
-Домашня
-Навчання
-Професія
Результати 
 файл на адресу: berberi.ig@ukr.net

Обов'язково зазначте автора роботи.

12.05-15.05


Контрольна робота (продовження)

Повторити попередній матеріал.

Створіть сайт Моя майбутня професія. На домашній сторінці опишить, яка професія цікавить вас і чому. 


На сторінці Навчання вкажіть, у яких закладах освіти можна отримати відповідну освіту, уставте гіперпосилання на сайти цих закладів. 


На сторінці Професія опишіть, які умови праці людей вашої майбутньої професії, уставте відповідне зображення.


Надішлить адресу сайту електронною поштою: berberi.ig@ukr.net


04.05-08.05

Контрольна робота

Повторити попередній матеріал.

Створіть сайт Моя майбутня професія. На домашній сторінці опишить, яка професія цікавить вас і чому. 


На сторінці Навчання вкажіть, у яких закладах освіти можна отримати відповідну освіту, уставте гіперпосилання на сайти цих закладів. 


Надішлить адресу сайту електронною поштою: berberi.ig@ukr.net


27.04-30.04



Стор.122-130 опрацювати




Переглянути


Виконатизавдання 3 Стор 130  (необхідно створити сайт "Моя майбутня професія")


Результати (у формі фотографій) надсилайте у Viber +380972629719


або файл на адресу: berberi.ig@ukr.net


Обов'язково зазначте автора роботи.

21.04-24.04


Шановні учні!  Продовжуємо з вами повторювати все, чому ми навчилися на протязі навчального року.




Зверніть увагу!!!! Якщо не буде виконано те,  що було задано на попередніх уроках, я виставлю усім незадовільно. 


Створення сайту засобами онлайн-системи. Керування вмістом веб-сайтів

Переглянути



Стор.122-130 опрацювати


Відповісти на запитання 3. Стор 130

Результати (у формі фотографій) надсилайте у Viber +380972629719


або файл на адресу: berberi.ig@ukr.net




Обов'язково зазначте автора роботи.


13.04-17.04

Технології розробки веб-сайтів





Стор.114-122 опрацювати

Відповісти на запитання 1-3. Стор 121


Результати (у формі фотографій) надсилайте у Viber +380972629719

або файл на адресу: berberi.ig@ukr.net


Обов'язково зазначте автора роботи.

06.04-10.04

Технології опрацювання мультимедійних даних

Стор.108-114 опрацювати
Відповісти на запитання 1-3. Стор 114

Виконайте завдання для повторення теми


https://drive.google.com/drive/folders/15Vx9m_u_sGXvvLzDjYVqJnyZwHRAH4pz


Перейти за посиланням

Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси. Тест 1 (10 клас базовий модуль)



Пройти тестування, зробити скріншот результату та надіслати викладачу.




Результати (у формі фотографій) надсилайте у Viber +380972629719

або файл на адресу: berberi.ig@ukr.net

Обов'язково зазначте автора роботи.

30.03

«Построение графиков и диаграмм в электронных таблицах»


Задание 1     Постройте  график функции
а)      на интервале  с шагом 0,5
б)     на интервале  с шагом 0,2
в)      на интервале  с шагом 0,1
г)*    для  в диапазоне от -1 до +1 с шагом 0,05,  где  -  произвольные постоянные.
Задание 2     Рассчитайте еженедельную выручку цирка, если известно:
а)      количество проданных билетов каждый день
б)       цена взрослого билета - 15 руб.
в)      цена детского на 30% дешевле чем взрослого.
Постройте диаграмму (график) ежедневной выручки цирка.
Задание 3  Постройте диаграммы
В пещере у реки поселился огнедышащий дракон по имени Сергей Михайлович. Всех, кто пытался его прогнать, он прогонял сам, полыхая на них огнем. За первые 100 лет дракона пытались прогнать 2 царевича, 3 королевича и 5 простых рыцарей. За 2 -ое  столетие на него покушались 3 царевича, 2 королевича и 7 простых рыцарей. За третий век дракона беспокоили 7 царевичей, 5 королевичей и 6 простых рыцарей. За следующее столетие Сергею Михайловичу пришлось иметь дело с 3 царевичами, 6 королевичами и 10 простыми рыцарями. После этого дракона в конце концов оставили  в покое и объявили гору, на которой он жил, заповедником.

Требуется:
а)         Построить 4 круговых диаграммы, показывающие, сколько королевичей и сколько простых рыцарей пытались в течение каждого века выгнать из дому ни в чем не повинного дракона.
б)         Постройте 2 столбиковые диаграммы, показывающие, сколько царевичей, королевичей и простых рыцарей пытались в течение каждого века выгнать из дому ни в чем не повинного дракона. На одной из них в качестве опорных точек возьмите столетия, на другой - титулы (царевич, королевич, простой рыцарь).

в)          Постройте линейную диаграмму, показывающую, как изменялось от века к веку количество царевичей, королевичей и простых рыцарей, пытавшихся выгнать из дому ни в чем  не повинного дракона.

Результати (у формі фотографій) надсилайте у Viber +380972629719
або файл на адресу: berberi.ig@ukr.net
Обов'язково зазначте автора роботи.


Технології

30.03-03.04

Провести економічне обгрунтування власного проєкту "Кухоний набір"
за зразком.




Шановні учні. Зараз в школі Всеукраїнський карантин, пов’язаний з розповсюдженням коронавірусу COVID-19, з метою профілактики захворювань учнів.
Вам пропонується під час карантину зробити корисну справу: забезпечити свою родину медичними масками.
Вам пропонується  варіант медичної маски своїми руками.



Результати (у формі фотографій) надсилайте у Viber +380972629719
або файл на адресу: berberi.ig@ukr.net


Обов'язково зазначте автора роботи.



Захистить себе і своїх близьких!



Как сшить маску из марли. Пошив восьмислойной марлевой маски.



Комментариев нет:

Отправить комментарий